domingo, 9 de octubre de 2011

Un comentari dirigit cap a Miguel Ángel Santos Guerra...

Ara acabo de llegir una entrada publicada per Miguel Ángel Santos Guerra el 10 de setembre de 2011, que realment m’ha dat a pensar. Aquesta entrada es titula “Educación o desastre”. Haig de dir que és preocupant veure el desinterès que hi ha cap a l’escola i l’educació. Els millors representants d’aquesta situació són els més innocents que hi ha, els nens. Aquests, en parlar d’anar a escola, no hi tenen cap motivació. A més, no es preocupen per perdre segons, minuts, hores ni dies. Això ens demostra que l’escola d’avui dia ha arribat a una situació que no genera cap divertiment ni pels alumnes ni pels mestres. El problema està en què si els mestres no tenen il·lusió per ensenyar, tampoc no poden transmetre la il·lusió als alumnes per aprendre. No serà que encara es duen uns mètodes d’ensenyament encallats als segle XIX i XX i massa tradicionals per les generacions tant actives d’avui en dia? La mateixa educació demana a crits una transformació, ja! 


Ja que he aprofitat per comentar l'entrada d'aquest blog tant apassionant, també vull dir que m'ha agradat molt un enllaç que hi trobat a un altre blog: http://www.symbaloo.com/?quickstart=1. Conté una gran quantitat de recursos per infantil i primària que em pareixen meravellosos per les futures mestres que arribarem a ser les meves companyes de grau i jo. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario